Zwroty i reklamacje

 

. Składanie reklamacji

Kupujący może złożyć  Sprzedawcy reklamację dotyczącą zawartej Umowy  pod adresem e-mail: a.k.design@wp.pl l lub w formie pisemnej na adres firmowy. 

Poprawnie  złożona reklamacja powinna zawierać: imię, nazwisko, adres, adres  e-mail Kupującego, datę zawarcia  Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,  przedmiot reklamacji, ze  wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie  okoliczności uzasadniające  reklamację oraz zdjęcia produktu reklamowanego z opisem problemu. Jeżeli podane w reklamacji dane  lub informacje wymagają  uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji  zwrócimy się do  składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym  zakresie.

  Sprzedający  rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni  od daty jej otrzymania w  prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację  wysyłana jest na podany  przez Kupującego adres e-mail bądź na adres  poczty tradycyjnej.  Jeśli  reklamacja towaru została uznana, koszty  przesyłki w obie strony pokrywa  sprzedający. 

 

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

A.K.DESIGN
PIŁSUDSKIEGO 69
PIŁSUDSKIEGO 69
66-110 BABIMOST

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl